Aynılarını yaşamış biri olarak aynı şeyleri hissettim. Gaz ilk başta sorunumuzdu bitkisel birçok damla kullandım yok zamanla geçti tam rahatladı derken reflü çıktı bizi asıl o zorladı 1 yaşındayız ve hala devam. O ağlamalar çığlıklar uykusuzluk insan kendinde arıyor. Annelik zormuş gerçekten annelerimizi daha iyi anladığımız dönem bu. Ne emekler vermişler. Diyeceğim şu ki evet çok zor durumdayız ama bugünler elbet geçecek siz sadece çok iyi gözlemleyin bebeğinizi.kendinize de güvenin ona sizden iyi kimse bakamaz.