Tamamen cahillikten bilmediğimden ve gurbette olmanın yalnızlığından soruyorum. Hanımlar kuzum 3 ay 20 günlük son 15 gündür gündüz uykuları sadece 30 dk ve çığlık atarak sanki onu dövüyor biri öyle ağlayarak uyuyor geri dalmıyor. ( bu arada ss pat pat ile uyuyor yani sallama emme vs yok ) böyle oldığunda uykusunu alamıyor hep husursuz oyun halısı çıngıraklar oyuncaklar bir yere kadar kucakta bile gezdiğinde bir süre sonra sıkılıyor. Artık ona kıyamıyorum sanki hep mutsuz ona iyi bakamıyorum gibi hissediyorum son iki gündür ağlıyorum hep ailem çok ama çok uzakta eşim polis evde olduğu zaman çok az artık kendim yemeyi içmeyi temizlik vs hepsini geçtim bebeğim Mutlu olsun istiyorum. Konuşuyorum kucağıma alıp şarkı açıp dans ediyorum arabasına koyup evde gezdiriyorum ama yoo mutlu olmuyor yani galiba ben bakamıyorum…