Bu bilgiler bana da çok iyi geldi teşekkürler, bu arada ben de sizlerle şunu paylaşmak isterim, belki duyan bilen vardır, bir çocuğa yemek yediği zaman aferin denmemeli, çünkü yapması gereken bir şeyi yapıyor ve sürekli aferin dersek o çocuk bunu sürekli bekliyor. Aferin yerine en iyisi ‘afiyet olsun’😊