Ben ayağını ölçerek önce viccodan sonra nike ve adidastan aldım. Bebeklerin ayak numaraları 6 ayda bir atar diye okumuştum bir yerde. Bizde 4 5 ay kadar sürdü sanırım.
Mesela vicco 20 numaraydı 11 aylıkken tam oluyordu ayagına. Şu an 15 aylık, muhtemelen önümüzdeki ay dar gelir artık. zaten metali paslandı bir daha vicco almayı düşünmüyorum.
nike sandalet 21 aldım 12 aylıkken, o da 2 aya giyilmez olur.
adidası da 22 aldım ama kalıbı darmış, nikeın 22 den daha küçük. Yine de giydibiliyorum.
yani özetle zaten düşe kalka yürüdüğü şu dönemde bir de büyük ayakkabıyla zorlamak istemedim çocuğu. Kendim yarım numara fark etse rahatsız oluyorum ne bileyim empati kurdum :)
maddi olarak çok zorlamayacaksa ayak tabanını nike ın sitesinde gösterilen gibi ölçüp uygun numarayı ya da en fazla 1 numara büyüğünü alın.