Kızım şimdi 20 numara ayakkabı giyiyor. Eşimde diyo ki 21 değil 22 numara alalım. Ayak numaraları çok hızlı değişiyor mu bebeklerin ben anlayamadım henüz 🙄 yeni yeni yürümeye başladı büyük olsa numarası yürümekte zorlanır mı? Bide nıke, adidas düşünüyorum ama onların ilk adımı var mı ya da vicconun falan ilk adımını mı alsam? Nike adidas kullanan anneler yeni yürümeye başlayan bebek için önerir misiniz? Önerilerinize açığım 😊😊