Bende eski usul gidiyorum meme almıyor bebegim mamayida 3 gündur yemiyor 3 ay 26 günlük 4 aylık kaşık mamasi veryrm onu yiyor .Yoğurt içine şeftali cam rende ypyrm onları yiyor mamayı ağlaya ağlaya yiyor mecbur başladım valla bi sıkıntı olmadi cok şükür siz çocuğunuzu dha iyi bilirsiniz vermek istiyorsanız verin.