Semaa Canim bende sezaryandan 4 gün sonra sütüm geldi ve bende tekrardan anesteziden dolayı hastanede yattım 1 hafta benim kızıma da 11 gün biberon la verdiler ben göğsümu emmesi i için hiç atletimi sütyeni takmadjm biberonu yaklastirmadim bilee sonunda açlığına da dayanamayıp tutu göğsümu pes etme sakın ben acılar içindeydim yinede pes etmedim