Semaa benim de Sezeryan oldu hem de bebeğim prematüre bebek doğdu. Kesinlikle uyanmıyordu. Biberon ile besledik sonra alıştı biberon a beni reddetti. Şimdi medela calma diye bir biberon var onu aldık onunla verdik o anne göğüsüne benzer mekanızma da bir biberon. Ertesi gün göğüsüme alıştı. Biraz gaz yapıyor bi de biraz taşırıyor biberon ama faydasını gördüm. Ayrıca bir göğüs ucum da yok onun için göğüs ucu aldım ebe tavsiyesi ile başta onunla veriyorum sonra çıkarıyorum. Şimdi bebeğim çok şükür emiyor beni hem biberon a hem benim mememe alışmış oldu tavsiye ederim.