evrem_eras bence kesinlikle biberonla verme tamamen bırakıyo ve hatta benim bebeğim onu da bıraktı 4 aylık bebeğe sadece uyurken emzirip mama verebiliyorum uyanıkken tatlı kaşığı ile mama içiriyorum belim kopuyo EDS emzirme destek sistemi var ona bi bak derim