evrem_eras merhaba, biberon kullanılıyor diye her bebek meme reddi yapmaz ama sizde meme reddi başlamış. Biberonu bırakmadan memeye döndüremezsiniz. Hazneli kaşıklar onlarla vermek kolay oluyor. 1,5 ay meme+mama gittik. Gece çok dökülüp sacıldıgı için dayanamadım ama gündüz hep kaşıkla verdim. Oğlum 7,5 aylık. Doktorumuz suyu bile biberonla vermeme izin vermiyor. Hala memeyi reddedebilirmiş. 6 hafta meme reddi yaşadım. Tekrar yaşayacak gücüm yok. Son derece titizleniyorum.