EzgiKizilates emzirdikçe emzir çoğalıyor. İnstagram kullanıyorsan emziren anne, İzmir emzirme danışmanı diye iki sayfa var bunlardan çok yararlandım. Ha en önemlisi ben emzirme kampı yapmıştım. Şu an 6.5 aylığız. 1 ay mama kullandım sonra emzirme kampı yapıp sütümü çoğalttım.
Yeme içme olarak da ısırgan otu çayı oluyor ondan kullanabilirsin, meyve suyu, bi de süt arttırıcı galagtaco diye bir damla var. Ceviz, marul, dereotu. Özellikle dereotu çok iyi