EzgiKizilates merhabaaa ayni durumdaydik arkadasim, oglumuz suan 7 haftalik😊Mumkun oldugu kadar uyku, su ve sık emzirme ile sutum gunden gune artti, şu ara mamaya bile gerek kalmiyor hatta, oglumuz uyurken goguslerim sertlesiyor sut yogunlugundan, sık sık uyandırıp emziriyorum🙏🏼
Bir de stresten uzak durmaya çalışmak, bebeğimize yoğunlaşmak da önemli, ben doğum yaptığım dönemde oldukça stresli olduğumu, kendimi telkinle yenip kafamı rahatlattıktan ve oğluma yoğunlaştıktan sonra sütümün kalitesinin arttığını, daha iyi doyurduğunu farkettim,
Son olarak her anne-bebek bir değil, sütümüz az geliyo diye üzülmek, doktorun söylediklerini kafaya takmak veya göğüslerimiz yara olduğu için emzirmek yerine mama vermenin verdiği negatiflik.. birçok anne bunları yaşıyor..
Sakın vazgeçmeyin, umuyorum sütünüz artacak, yanlız değiliz, sağlıklı günler diliyorum🙏🏼