macakizi8 ben uzun süredir kullanıyorum gerçekten memnun kaldım. Asla ağırlığı yok yüzde ki sabahtan akşama yüzümde durmasına rağmen fondöten gibi bunaltmıyor. Pütürlenme yapmıyor. Ben allığını ve eyeliner ını çok beğenmedim ama bb krem cidden iyi tavsiye ederim. Bir de mat rujları queen ve mocha kullanıyorum. İkisinden de memnunum