_mucizemmm canım benim bebeğimde 21 günlük oldu ilk 1 hafta benimde göğüs ucum yara oldu çok acı çektim hemşire bana evicap kapsül kullan dedi kapsülü iğneyle deliyorum içindeki yağı göğsüme sürdüm bunu 2-3 gün yaptım sürdükten sonra da göğüsü açık bıraktım yatarken otururken hiç kapatmadım ancak emzirmeden önce göğüs ucunu suyla durulamayı unutma ayrıca lansinoh kremde kullanıyorum benim yaralarım baya geçti inşallah sende iyileşeceksin