_mucizemmm garmaston pomat ı silmeden kullanabilirsin canım doktorum söledi, süt içinde bezlak diye bir ilaç verdi bardağa damla şeklinde kullandım bunu rezene yle sabah akşam destekledim ılık duşla sürekli masaj yaptım maşallah deyim 3.günden sonra bayağı süt geldi ben artık ümidi kesmiştim bunları her anneye tavsiye ederim, sen bugün buralarda evladına çare arıyorsun sakın anneliğinden şüphe etme Rabbim sana bir evlad nasip eylemiş loğusalık zor günler yaşatıyor benim de 23 ü günüm ilk günler ağlama geliyordu istemsiz kuran aç dinle bebeğine de dinlet bebeğinin sakinlediğini göreceksin senin de ruhuna ii gelecek 🤗