5 ay 18 gunluguz nerdeyse 10 gündür ek gıdaya başladık kahvaltı ve akşam veriyorum ana öğün anne sütü 3 gün kuralıni yumurta sarısı ve yoğurtta yaptım diğerlerinde çok yapmadım açıkçası ama takip ettim sebze çorbasını 3 gün yedirdim mesela alerji olsaydı tek tek deneyip hangisi olduğunu bulacaktım. Simdiler de kahvaltı da yumurta sarısı meyve ve yoğurt karıştırıp veriyorum meyve bazen armut bazen elma veya muz hatta hurma da katıyorum meyve emziği aldım onun içine ufak meyve atıyorum ara öğün bayıla bayıla yiyor akşamları da çorba veriyorum tarhana yada yayla çorbası falan yumurta akını kullanmıyorum hiçbir şeyde. Cici bebe almadım çok katkı var içinde hipp biraz daha temiz ama onu da tercih etmedim. Evde yapmayı deneyeceğim bir de peynir ve peynir altı suyu yaptım çorbalara atıyorum