zeliihaaa Benim kızımda hala oluyor 3.ayı dolacak ekimin 6snda özellikle geceleri çok oluyor . Kundak çok yapamadım yoğun bakımda yattığı için elleri kafasının yanında açık yatmaya alışmıştı kundak yapınca çok çabalıyordu ağlıyordu bende uyuduğu zaman yarım kundak yapıyordum kolunun dirsek yerinden alta doğru sokusturuyordum müslim beziyle😅 ve sıçramıyordu korkmuyordu ama yine çabalayıp çıkarıyordu orası da ayrı bende çok çektim o konuda . Birde kucaginizdan bırakırken onunla birlikte yattığı yere doğru eğilin öyle koyun yerine . Anneden ayrılınca da öyle korkabiliyorlar ben neredeyse beşiğine girip yaticaktm onunla 😁😁