zeliihaaa Kızlar kızım 25 günlük bugün akşamdan beri yatağına koyduğum an hemen ellerini açıyor korkuyor ağlıyor meme verdiğimde susuyor ne oldu böyle anlamadım 🙁🙁🙁
Tazeanne38 zeliihaaa yatış şeklini değiştirmeyi dene yan yatır ağız üstü yatır diycem ama henüz kendini döndermediğinden nefes alamayabilir kontrol etmen gerekir sürekli
Tbaltn zeliihaaa benim de bebeğim öyle oluyordu hatta uyurken birden uyanıp ellerini açıp ağlıyordu muska yazdırdım ve bol bol dua okudum geçti çok şükür🤲
Keremeral zeliihaaa https://www.google.com.tr/amp/s/benanneyim.com/bebekler/bebekte-moro-sicrama-refleksi/amp/ umarım yardımcı olur korkmayın bebeğinizin beyin gelişimi sağlıklı ilerliyor
zeliihaaa HiraDeniz yatağa koyduğum an elleri açıyor canım normalde saçını öper sakinleşirdi ama bu akşam çok kötü geçti
zeliihaaa Tbaltn bakara suresi açtım canım rahatladı .. nasıl yazdırdın canım bende yazdırmak istiyorum ne yapmam lazım
zeliihaaa Keremeral normalde karnı doyduğu zaman koyuyordum görsel kartlara bakarak uyurdu ama memede uyumak istiyor canım .. yatağına koyduğum zaman ellerini açarak sanki düşmüş gibi refleks veriyor çığlık atıyor 🙁
Tbaltn Keremeral tabiki bende kundak cok denedim ama benim bebeğim kundak sevmediği için ağlıyordu en mantıklısı kundaklamak kendini uyandırıp korkuttma şansı olmaz.
Keremeral zeliihaaa evet tatlım moro refleksi bi kaç güne kaybolur gönderdiğim linki okuyun yarım kundak yapın korkmasın öyle oldupunda hemen kucağınıza almayın göğsüne elinizle dokunun yanında olduğunuzu hissettirip sakinleştirmeye çalışın
Tbaltn zeliihaaa ben kursa gittim söyledim tanıdıkları bir hoca varmış anlattım durumu yazdı bana verdi rahatladı çok şükür.
zeliihaaa Keremeral ellerine dokundum canım saçını okşadım hemen çekilmedim yatağından sağol canım şink için okudum
Prensescik zeliihaaa ayetel kürsi okuyun yan yatırın bide sırt üstü yatınca bebekler genelde korkar şıcrar bile bnm kızım öyleydi
Furkanarafm Annesinin kokusuna alışmış yanından ayrılsın istemiyor kuzum tavsiye verebilirim süt kokulu bi tişört yada südyeninizi yanına koyun :)