Nilaynisa kızım zayıf doğdu sonrasında ayda 2 kilo aldı doktor memeden uzaklaştır biraz obez olucak dedi daha sonra başka Bi doktora götürdüm sakın öyle birşey yapma anne sütünden zarar gelmez bol bol emzir zaman geçtikçe kilo alımı durucak dedi haklı da çıktı o yüzden sakın dinleme her istediğinde emzir