Ben de atlattım üstelik bebegım on günlüktü . Ona test yaptırmadık var mı yokmuydu bilmiyorum ama atesine hep baktım ateslenmedi onun dısında da bir sıkıntısı olmadı . Bol bol emzir dedi doktorlar elimi sürekli yıkadım cift maske eldivenle yaklastım kucagımda mümkün oldugunca tutmadım. Gunde beş litre su içtim hergun banyo yaptım bol kuruyemıs meyve yedim sureklı birşeyler yemek gerekiyor yoksa düşürüyor insanı. Kelle paca içtim hergun cok iyi geliyor. Asla yatıp durmayın daha kotu olur. Bol sıvı tuketin ve agzınız boş kalmasın hıc.