aliserapdoga çok geçmiş olsun inşallah en kolay şekilde atlatırsınız. Benimde şu an 9. Günüm 53 günlük bebeğim var. Olabildiğince kucağıma almıyorum. Sürekli çift maskem var. Ellerimi sürekli yıkıyorum ama sürekli. Asla havlu kullanmayın peçete ile kurulayın. Ben evde tek kullanımlık ürünler kullanıyorum eşim ve annemde pozitif. Sürekli birleyler yiyip içiyoruz. C vitamini d vitamini, nane limon zencefil yeşillik su bolca meyve sabahları limonlu su düzenli olarak yemek yeme bunlara çok dikkat edin 💓