durununannesi18 Merhaba anneler. Geçen hafta kızımı kabızlık için doktora götürmüştüm. Altını açıp muayene ederken yapışıklık olduğunu söyledi ve çok üzüldüm 😔 Başına gelen var mı? Cerraha gitmemi söyledi . Başka bir yolu var mı? Bir çözüm yolu söyleyin lütfen 😔😔
Minik_Asia durununannesi18 merhaba bizdede ayni sorun var bu hafta kontrole gidicez insallah daha once post acmistim bu konuyla ilgili bir cok doktor muane sirasinda eliyle acmis 🤔
Flamingom durununannesi18 ben 2 hafta boyunca sabah akşam ılık suya oturttum krem sürdüm geçti. Ama başında yakaladık sanırım. 13 aylığız
Elfydr durununannesi18 benim kızımda da vardı. Doktorumuz bir merhem vermişti düzenli kullandık ve geçti çok şükür. Cerraha yada cerrahi bir operasyona şimdilik gerek yok bence.
Woody durununannesi18 Doktorumuz kendi açtı. Kortizonlu kremlerle gerek yok, el kadar çocuga ne hormonu dedi Sabah akşam saf vazelin sürüyoruz şimdi
aLmisMomSs Ozteber peki yapışıklık olduğunu nasıl anladınız bebeğinizin şikayeti neydi durununannesi18 Minik_Asia
durununannesi18 Elfydr hangi kremi verdi? Beni başından atmak için cerrah dedi sanki 😏 virüs yüzünden muayeneyi de kısa tutuyorlar zaten.
Minik_Asia durununannesi18 evet ilk muane eden doktorda bizi basindan savmak icin sanki birsey demedi baska sorunlarimizda vardi o ikinci planda kaldi
Flamingom durununannesi18 günde 2 defa estriol az bişey sürdüm 15 gün sabah akşam ılık suda oturttuktan sonra. Yarısından asagıya sürdüm ıkı parmakla acıp öyle gösterdi. Kontrole gidince bu kadar gecmesini beklemiyordum dedi. 1 hafta daha orta kusma sür dedi o kadar
Elfydr durununannesi18 8.5 sene önce büyük kızımda oldu hatırlamıyorum Malesef. Ama bunun bir ilacı var o kesin. Bize de eğer açılma olmaz ise müdahale ederiz demişti. Başka doktora da gösterin bence. Bursa da oturuyorum. Aynı şehirde olsak doktor ve hastene tavsiyesinde bulunurdum ama 🤷♀️
durununannesi18 Woody memlekette olduğum için başka bir doktora gitmiştim. Uğraşmak mı istemedi bilmiyorum ki. Elle açılacak bişeyse neden cerraha git dedi acaba
Ozteber durununannesi18 merhaba korkulacak bi durum değil ilk kızımda iki kez tekrarladi cerraha götürdüğünde iki saniye içinde hallediyo öyle dikiş kanama fln olan bidurum değil böyle kargaburuna benzettim öyle biseyle ayiriyo o deriyi ikinci kizimdada var henüz goturemedik ama dediğim gibi korkulacak gibi bişey değil içiniz rahat olsun. Doktorumun dediği sadece idrar yolu enfeksiyonu tetikler dedi
durununannesi18 Ozteber cerrah denilince korktum işte. Kremle hallolur inşallah. 2.kızınızda da mı aynı sorun var?
durununannesi18 Elfydr çok teşekkür ederim. Memleketteyim şu an. İstanbul a dönünce başka bir doktora götüreceğim. Kremi varmış sanırım. İnşallah çare olur
Woody durununannesi18 Bazı doktorlar cerrah yönlendiriyor direk. Biz doktorun özel kliniğine gidiyoruz. Gönderebileceği bir yer yoktu yani 😀
durununannesi18 Woody özel şart oldu sanki 😊 bir iki doktor daha deneyeceğim bakalım. İnşallah bir sonuç alırım
Woody durununannesi18 Doktorumuz gelene kadar saf vazelin alıp masaj yapın, yeniyse açılabilir demişti. İsterseniz deneyin.
Asiaaaa durununannesi18 https://www.suleymanakhan.com/lutfen-kucuk-kiziniza-bunu-yapalarina-izin-vermeyin/ Geçmiş olsunn🤦♀️ Konuyla ilgili okumanizda yarar var 😊
durununannesi18 Asiaaaa teşekkür ederim. Yorumlardan ve sizin attığınız linkten yola çıkarak kremle geçecek bir durum olarak görüyorum. İnşallah geçer. İçimi rahatlattınız 😊