Yummymummy en önemli şey sakin olmak ve eğitime başlamaya karar vermek. Siz sakin oldukça çocuğa da yanıyo ve inanın ağlamıyo. Önce emzirin doyduğuna emin olunca yatağa yatırım yanın uzanın mzik açın ben kuran açıyorum onuda deneyebilirisniz. Hadi annecim uyuyalım diyin ilk gün biraz uzun sürebilir bizim 40 dakika sürdü yatıp kalkar oynar ellemeyin müdahale etmeyin ama kalkıp durursa geri yatırın. Ağlayabilir iyice uykusu gelince yada alışık olduğu düzen olmayınca sakin kalın kucağınıza alın sakinleşsin hemen yatırın ama yanından gitmeyin sırtını ovun bence o hemen mayıştırıyo. Dediğim gibi ilk gün uzun sürebilir pes etmeyin inanın 2.gün faydasını hemen görürsünüz.