Biz 4 ay 6 günlüğüz ben bebeklikten kendim alıştırdım gece ile gündüzü ayırt etmesini sağladım şuan akşam 10 da muhakkak uyur sabah 7 de uyanır beslenir geri uyur 10 da uyanır öğlen 1 de uyur akşam 4 de uyur 7 de uyur ve gece tekrar 10 da uykuda ama tek sorunumuz uykusunun çok hassas olması bide sese alışsa aşırı rahat olucam 💁🏼♀️