Dln203 valla bende korkmuştum gittim kuaföre dikişlerime yakın yere gelmesin oraları ben hallederim dememe kalmadan sürdü ben korkuyla bekledim çekmesini ama uyuşuklu olduğu için hissetmedim bile baktım bir şey yok kuaföre korkma olmaz bende sezerysnlıyım dedi bir sıkıntı olmuyor yani şimdi evde kendim ağda bantlarıyla alıyorum