Merhaba anneler 1 ay 17 gün önce sezeryan doğum yaptım dikişlerim yapıştırma merak ettiğim bi konu var affınıza sığınarak soruyorum özel bölgemi ve sezeryan kısmıma kadar ağda yaptırıyordum şuan korkuyorm yaptırmaya nasıl olucak ağrı yaparmı oraya ağda yapılmasında sakınca varmı yaptıranlar oldumu Tecrubeli anneler bilgilendirirmisiniz 😊