tugbamomy 9buçuk aylık kızım 3aylıktan beri uykuya geçerken, korktuğunda, yorulduğunda, mayıştığında parmağını emiyor. Biraz emzik niyetine kullanıyor hiç emzik almadı ne yaptıysam. Doktora sordum sizinle aynı şeyi düşünerek bırakın emsin zamanı geldiğinde bırakacak ona da o karar verecek. Benim öngördüğüm bir zaman var o zamana kadar bırakmazsa size söylerim artık bırakması lazım şunları bunları deneyelim derim ama o zamana kadar bırakın kendi duygularını ve onlarla başetmeyi keşfediyor belli ki dedi. Zaten oral dönemdeler herşeyi ağızları ile keşfediyorlar dokunarak keşfetmeye daha sonra başlıyorlar.