İğneyi adet olmadan da vurulabilirsiniz bende öyle yaptım sorun olmuyor hiçbir şekilde doktoruma sormuştum.. Ama hayır demem yani başlama bence canım benim vallahi mahvediyor insanı beni perişan etti. Ben kullanmadan başlamadan önce sakin gayet iyi normal birisiydim, ama hapa başladım sinir, stres, bunaltı, bağırma, hemen sinirlenme, adet görmeme 1 sene boyunca bunları yaşadım herşeye bağırıyordum yani etkileri çok kötü. Şişkinlik ödem karnım ve basenlerim çok çıktı yani düşünsene e 1 senedir hiçbir şekilde adet görmüyorsun ne olur o vücut? Ödem olur şişer kiloda alırsın. Yani diyeceğim asla ama asla kullanma hap al yasmin doğum kontrol hapı ben ona başladım oda iğne gibi koruyormuş güzel ama etkileri iğne gibi değil hiç.. Adet getiriyor, düzenliyor diyorlar yani defne-2