Dilhunizade kesinlikle canım ben pompalıyarakta olsa anne sütü içiriyorum şükür ama yetmiyor mamada veriyorum 40 mız daha cıkmadı gı için cok zorlamıyorum şimdi sarılık ta gecirdi cok zayıfladı o yüzden mamaya bir verdim benim kayın validem de tam tersi ne mama ne biberon nede emzik verdirmiyor cocuk beni emmiyor catlıyacak hala emzir diyor kafayı yicektim en sonunda acmı kalsın dedim dinlemedim kimseyi