Benim bebeğim de ilk 1 ay meme reddi yaşadı. O sırada tabi annemlerin de etkisiyle emzik vermiş bulunduk o da bu süreci uzattı. Gece gündüz sürekli süt sağıp sütümi şırınga ile verdim biberon hiç kullanmadım. Ama hiç pes de etmedim hergün fazla zorlamadan memeyi vermeye çalıştım. Ten tene temas gerçekten çok önemli sürekli onu yaptım ve çok şükür uzun çabalar sonucu yavaş yavaş gündüZleri 1 kez almaya başladı derken zamanla emdi şimdi yaşına girdi ve çok şükür hala emiyor. Sakın pes etmeyin kendinizi de bunaltmayın yavaş yavaş deneyin bebeği bunaltıcı derece ısrarcı olmayın bunu yaşamış biri olarak söylüyorum hemşireler o dönem öyle zorladı ki bebeğim uzaktan bile memeyi gördüğünde çıldırmış gibi ağlıyordu o yüzden zaman ve sabır.. İnşallah kısa sürede minnoş annesini emmeye başlar.