Altntaskadrye Anneler aranızda yeniyim bebeğimin zıbınları kaka lekesi oldu Dalinle yıkadım çıkmamış nasıl çıkarabilirim şimdiden teşekkürler 😊
Lavinto22 Altntaskadrye soguk suya koyun sonra sabunla iyice citileyip gunes goren bi yere asin . cok az bi leke kalir oda makineye attiktan sonra gecer zaten
Burcem Altntaskadrye ben green clean kullanıyorum. kaka lekelerin olduğu yere de leke çıkarıcısını döküyorum az bişe , makinaya atıyorum tertemiz çıkıyor 🌸
Bhrrzgr Altntaskadrye size en kolay yöntemi söyleyeceğim her sefeirnde çıkardı istisnasız. El sabunuyle lekeyi çitiler gibi yaptım çok hafif ve durulamadım. Üstünden kaç gün geçerse geçsin o sabun üstünde kurusa bile makineye atınca çıkıyor anında☺️ Ben de yemek lekelerini çıkaramıyorum delireceğim bile varsa yardımcı olacak çok sevinirim☺️
Mathison Altntaskadrye kakalı her şeyi sabun tozuyla kaynatıp öyle makineye atıyorum, sadece kaka değil her leke çıkıyor :)
Mathison Bhrrzgr sabunla kaynatmak, çok net :) hatta siyah bir tişört solmuş beyaz zıbınlarına o bile tertemiz oldu. Bu yöntem çıkarmazsa daha da çıkmaz, kimyasal kullanmayın lekeli kalsın daha iyi 🌸
Altntaskadrye Bhrrzgr tamamdır canım çok teşekkürler yapacağım dediğin yöntemi 🌸 valla bende yeniyim bilsem yardımcı olurdum 😊
Bhrrzgr Mathison çok sağolun🙏🏼 İyice emin olmak için soruyorum banyo sabunu mu rendeleyeyim veya duru granül sabunla kaynatsam da olur mu?
Yuyu Altntaskadrye benim bebeğim de kaka yaptığı zaman hep taşırıyordu kullandığım bez ben hemen beyaz sabun ile çitiledim leke hic kalmadı sonra da makinaya attım tertemiz oldu. Şuan 7 aylık olduk ek gida malum kıyafetler dikkat etsemde kirleniyor hemen beyaz sabunla çıkarıyorum. Inşallah sizde de işe yarar
zlhaa00 Altntaskadrye yurt dışında yaşıyorum burda katı hipolar var domestos gibi sanırım yıkamadan önce kakalı yeri ıslatıyorum biraz ondan döküp çitiliyorum sonra yıkıyorum geciyo
Mathison Bhrrzgr İçeriği temiz sabunlar kullanın bence, ben kendi yaptığım ya da dalan-duru granül tercih ediyorum 🌸
Bhrrzgr Mathison bikaç gün geçti üstünden kusura bakmayın dediğiniz gibi kaynatacağım zıbınlqrı bugün. Sorum şu size acaba renkli kıyafetleri de aynı şekilde kaynatabiliyor muyum? Sağolun şimdiden🙏🏼