Kullanmadım ama pek iyi mama değil arkadasım aptamil firmasında yönetici yani mamaların içinde calısıyo ve diyo ki aptamil almadın mı bebege yaramadı inan ki git rakip olan hip al git sma al ama bide a 101 vs satılan mamaları alma onun yerine evde pirinç unu yap ver daha iyi derdi tabi ne kdar dogru bilmem biz hiç kullanmadık bebelac gold yiyoruz