Oglusm
kullanmadım ama kullanan tanıdıklarımdan duydugum kadarıyla içerik olarak yetersiz ve besleyici olmadığını duydum içerisindeki vitaminler vs şeyler yerine priinç ununa benzer bi içeriğe sahipmiş onu yedirene kadar önceden annelerimizin yaptığı nişastalı mamalardan yapıp yedirsen daha iyi bimin mamasıda aynıymıs kullananlar öyle söylüyor bilginiz olsun