Poyrazefem07 @Minik1anne persembe günü olduk aşıyı aynısı oldu uyumuyor kucakta uyutuyorum uyudumu bırakıyorum uyanıyor doktoru aradım 8 hafta atagında dedi kısa zaman da gecer dedi 🤣🇹🇷
pinorr muhammed_eminin_annesi yani yapilsa cok ama cok iyi olur Allah korusun ishal cocuklar icin tehlikeli oda ondan koruyor iki doz yapiliyor
pinorr Minik1anne internette bebek uyku egitimi videolari var onlari izle mutlaka birisi faydali olacaktir insallah🤲🏻