Minik1anne Bu aya kadar kızım iyiydi hatta uykusu düzene girmeye başlamıştı taki 2. Ay aşısını vurulana kadar ne olduysa aşıdan sonra oldu 2. Ay aşısını olduk son gündüzleri uyumamaya başladı akşamları desen aynı ve sürekli ağlıyor ne yaparsam durmuyor emerek uyuyor ama yatırdığım zaman bağırmaya başlıyor neden böyle oluyor anlamıyorum aşıdan sonra neden değişti? Düzelir mi? Artık ağlıycam nerdeyse uslu çocuğum bir anda değişti varmı böyle başına gelen? Şimdiden teşekkürler.
Nessay Minik1anne benimkide 2 .ayda aynı böyle oldu ama aşıdan sonramı bilmiyorum emmek istemiyo mama içmiyo uyumuyo ağlıyo ağlamayı bilmezdi kızım bu zamana kdr
Bebeklerm Minik1anne büyük ihtimalle atak dönemine girmiştir ondandır geçer tekrar bir düzeni olur merak etme birazcık sabır
Analist Minik1anne 2.aydan itibaren bizimki de öyle oldu hele ki gundüz uykusu hic yok artik uyursa en fazla 5 dk uyuyor
pinorr Minik1anne dualarini oku kucagina al sev durmuyorsa emzik ver kucaginda durmuyorsa aldiginda kundak yap al tekrardan gazi vardir o yuzden ama alt bacak kismini kundaklama kesinlikle ki ayaklarini oynatip eahat gazini cikarta bilsin.. veya üşüyordur elinle diz kapaklarini surekli kontrol et soguk mu sicakmi diye veya cok sıcak oluyordur altini degistir havanin temiz oldugu saatlerde baska bir odaya alip odasini havalandir ayagina giydigi corap bile sıksa aglayarak ifade etmeye calisir bi bak bakalim kullandigin sıkan iz yapan biseyleri varmi diye..
pinorr muhammed_eminin_annesi tanbiki yaptir asilar hayati onem tasiyor uyumuyir durmuyir diye yapmamazlik olurmu hic bu nerden cikti canim 😳🙄😕
Minik1anne pinorr dediklerini hep uyguluyorum canım ama emmede uyumak istiyor ve yanıma yatıp emerse uyuyor başka türlü uyumuyor😏😔
pinorr muhammed_eminin_annesi tahmin ettihin gibi cok olmuyor canim tabi bebektem bebege degisir kimisinde hic olmuyor kimisinde yarim gun oluyor veya bir gun ..bagisiklik sistemine bagli sen aşi yapmadan once bir cay kaşigi calpol ver bebekler icin olandan karnini doyurduktan sonra ondan sonra asiya git eve gelincede ceyeran olmasin odasinin kapisini kapat kisa kollu zibin ile ile kalsin birsey giyindirme ayaklarina çorap ve patik giydir mutlaka cok ince bir muslin bez tek kat ortebilirsin durumuna bakarak .eger devam ederse atesi 6 saat sonra bir cay kasigi daha verirsin .. biraz nazli oluyorlar miz miz idare edeceksin cunku iki bacak bir koldan yapilacak haliyle 2 gun agrisi olur bebisin😔
pinorr muhammed_eminin_annesi rota asisinida yaptir gitmisken eczaneden para ile aliniyor damla seklinde .ebe once onu versin sende kucagina al basini dik tut yavas yavaa versin agzina yuttukca biraz bekleyin ondan sonrada asilarini yapsin
pinorr Minik1anne benim sutum hic olmadigi icin bilmiyorum canim emerek uyumayi seninki kac aylikti tam olarak
Bournemount Muhtemelen 2.ay atağını yaşıyorsunuz gündüz uykusu yok, sürekli huzursuz, uykuya geçememe, meme reddi bunlar bizde de var inşallah kısa sürede atlatacağız