Aag123 Baliminannesi bizim negatif çıktı ama diyorum ya ailecek tedavi gördük karamtina oldu . Anlamadım bende nasıl negatif . Hayırlısı olsun herşeyin . Allah beterinden saklasın
SevgiLina_ Baliminannesi gecmis olsun canim Allah sifa versin kizim 10 aylik korona oldu ve atlatti cok sukur. En son benim testm pozitf cikti. Sali gunu bitiyor. Korkma onlar daha guclu bizden.