Kızlar kbabam 1 haftadır hasta 3 defa doktora gitti biz bile korona olduğunu anladığımız halde gittiği hastanelerin hiç birinde test yapmamışlar biri iç hastalıklarına biri kardiyolojiye yönlendirmiş ,ee tabi hastanelerde teste gerek yok dedikleri için biz 3 defa görüştük Kayınbabamla maskeliydi ama kızıma para verdi kucağına aldı, neyse 2 gün önce kardiyolojie gitmişti ( bu arada hastaneye hep eşim götürüyor belirti yok ama bulaşmış olabilir ) bir sürü test tahlil falan yapmışlar bişey çıkmamış, bir gün sonra doktor eşime acil babanızı hastaneye getirin covid olabilir demiş apartopar hastaneye gittiler ciğerlerde leke görünmüş Sürüntü testi de pozitif çıkmış, kızımda da 4 gündür ishal (günde 6 defa) ateş(37-38) vardı dün de kusmaya başladı bizde korktuk götürdük ve covid olabileceğini söylediler test yaptılar 😥 sonuçlar akşam çıkacak ne olur dua edin kızım pozitif çıkmasın 🤲🏻