Hayat63 Sahinbebek30 bebegin neden öldü canım Rabbim şafii ismiyle şifa versin ilk evredesin daha inş atlatırsın
Yarim0307 NurNaz yok sadece boyunda olmuyo annemin ki kasıktaydı anneme de salak saçma ilaç verip gönderdiler ve hiç inmedi hep şişti Bi Pet isteyin imkanınız varsa direk Ankara medicana muhit özcana gidin derim
NurNaz Yarim0307 izmir deyim izmir in en iyi doktoruna gittim ama bulamadilar antibiyotik verip gonderdiler sikintidan sisiyor lenfler dendi anlamadim gitti🤷♀️
Yarim0307 NurNaz Konyadayız bizde bizede öyle dediler parca alıp patalojiye gitmeden Pet cekmeden bilinmiyor maalesef umarım korkulan değildir hematoloji uzmanına gidin mutlaka genel cerrah falan anlamıyor
NurNaz Yarim0307 cok tesekkur ederim en kisa zamanda gidecegim Allah razı olsun annenize acil şifalar dilerim
Koalammm Sahinbebek30 Geçmiş olsun herkete etkisi nasıdir bilemiyorum teyzem rahim kanseriydi oda bir âdet dönemine girdi mi bir aya yakın adet görüyordu ilaçlar kemoterapiler derken rahimi alındı çünkü pek fayda görmedi ilaç tedavisinden
Livisim Sahinbebek30 daha cok gencsiniz allahin Izniyle atlatirsiniz rabbim buyuk bol bol dua edin Hucurat suresi hucre yeniliciymis Ya$in kadar okursan sifa buluyormussun Biryerde okumustum arastirip okuyabilirsiniz Rabbim sifa versin insallah🙏🙏🙏
Sahinbebek30 Kızlar çok ağrım var benim rahim kanseri için bilgisi olun varsa bana bilgi verir misiniz…