Sahinbebek30 bende kanser olduğumu 5 aylık hamileyken öğrenmiştim. Her iki memede lenfoma vardı yani lenf kanseriydim. Hamileyken kemoterapi almak zorunda kaldım. 8 aylık doğum yaptım. Şu an bebeğim 4 aylık🥰 bebeğimden sonra da Işın aldım. Beyine metastaz yapmasın diye iki kür omurilikten iğne de vurdular. Şu an şükür temizlenmiş görünüyor. Ekim ortasında da ilk kontrolüm var🤲