Belirtileri bende teker teker sayarım ezberledik internette karşılaşmaktan. Bu doktorlar da ne çabuk teşhis koyuyor arkadaş, kolay tabi onlar için söylemek. Hamileyken pat diye down sendromu teşhisi koyarlar, dna testi isterler ebeveyn de korkudan bir ton para verip yaptırırlar, sonra da sonuç temiz çıktı derler. Şimdi de otiZm diyip yine bir sürü test isteyip yine bir problem yok derler. Bekara kadın boşamak kolay diye bir laf var. Lütfen hemen takılmayın herşeye.