balmom ya dr daha iyi bilir ama bu saydıklarınız her bebeğin yaptığı şeyler gibi. İçinizi ferah tutun, bence başka bir doktora daha gidin, önceki doktorun söylediklerinden bahsetmeyin bakalım ne diyecek. Çamaşır mak izlemek, yabancılamak, yaşıtlarıyla sürekli oynamamak otizm belirtisiyse ohoo. Bir de şu var, bizim bebekler karantinaya denk geldi, gelişimlerinin velki de atak yaptığı dönemde bizlerle eve hapsoldular, bunu da göz önünde bulundurmak lazım.