Neslihanysldl Emel3003 eşiniz ruh hastası mı?üzülür ne alaka sanki 40 kat yabancısı,baba oto koltuğy ihtiyacımız var sen alıcam deyince yeltenmedik,imkanın yoksa suan ben bir şekilde alıcam desin,ne minnoş kalbi varmış kayınpederinin aksjsjwjwnsqjjs
Yuyu Kayinpederiniz sanki gereksiz gördüğü şeyler de almayın diye oyalıyor olmasın. Erkeklerde var böyle davranışlar bazen
Emel3003 Yuyu yok herşeyde yaptı. Bebek arabasını alacam dedi. Ben doğuma az vakit kala aldım artık. O sırada öğrendi o zaman ben sizin arabanın kasko yaptırayım ben alayım dedi. Arabayı 1800 e aldık o kaskoyu 1500 e yaptırdı. Ama zaten arabayı sattık yarısınıda iade aldı.
Nebicimanne Emel3003 künye falan neyse de oto koltuğu gibi önemli eşyaları beklemeyin alın çok üzülürse versin parasını o almış olsun yine hayret bişey ne değişik ınsanlar varmış ya