Emel3003 gercekten mi cok pahalıymış. Valla benim esimin babasi da besik mevzusunda oyle yapmisti, ben de alabilecek durumda degildim dogumdan once bi arkadasim sana verebilirim sepet besigim var demisti, aldim geldim ondan 10 gun sonra besigi aldi kpeder… neymis alacakmis zaten dogumu bekliyormus. Ben de dedim kucucuk bebekle besik seçmeye cikamam kış gunu diye…