Mom013 Deletedmom348 evet o da doğru… ama ben ordaki bebek odası takımlarını görünce başka bişey beğenemedim. Hele bide Bird house’u görünce kalbimden vuruldum😍 çoğu modeli çok çok güzel sağlıkla kullansın hangisini alırsanız
Deletedmom348 Mom013 Evet bırd house u bile bende kızıma almayı düşündüm açıkçası 😂Unıcorn da güzel belki karışım yapabilirim. Hayırlı olsun sizede inşallah güzel günleri olsun oğluşunuzun🙏
Tlnbrky Bizde Montesori aldık ama kızım beşikte yatmadığından erken geçiş oldu bizde 3aylıkken geçtik o yüzden kullanımı biraz zor oldu.. böyle olacağını bilsem ikeanın yükselip alçalan modelini alır kızım biraz daha büyüdüğünde montesoriye geçerdim