ttaazzeaannee Bebek odası ve çocuk odası takımlarınızı atarmısınız fikir olsun alacak olanlara 🥰🤷♀️ Ya da nerden nasıl bir model alacağınızı paylaşırmısınız
Deletedmom348 ttaazzeaannee Caplonba Mobilya dan unıcorn ile pınk house arasında kaldım. Ama Caplonba dan alıcam kesinlikle
Mom62636362 ttaazzeaannee çilek mobilyadan mocha model 70*140 beşik ile gardolap aldım, büyüdüklerinde sandıklı baza alıcam odalarına normal boyda
Mom013 https://imgyukle.com/i/5xI0US https://imgyukle.com/i/5xIfRf https://imgyukle.com/i/5xI7Ab https://imgyukle.com/i/5xIwOG https://imgyukle.com/i/5xIdTs Sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum 😍
ttaazzeaannee Deletedmom348 bu sayfaya baktım çok güzel modeller var teşekkür ederim acaba sağlamlığı nasıl
Mom013 Deletedmom348 bende caploonba dan bird house aldım bekliyorum heyecanla😍 ve pink house’u görmüştüm çook güzeldi oğlum değilde kızım olsa kesin onu alırdım🥰
Senemmm11 Huma_65 bende montesorri istiyorum ya kullanışlı diyorlar herkes kullanıyor ama bilmiyorum bizim çocuk odası biraz küçük onlarda çok büyükler
Tokyo Huma_65 ben kullanıyorum çok memnunum oyun alanı olarak da kullanıyoruz yere de çok yakın düşme durumu yok gibi gene de dikkat etmek lazım tavsiye ederim açıkçası
Deletedmom348 ttaazzeaannee Çok sağlam ve müşter memnuniyetine de önem veriyorlar. Ben gidip bizzat da gördüm çok beğendim
Deletedmom348 Mom013 pınk house un yatağı falan her şeyi çok güzel ama adı üstünde biraz fazla pembe geldi bana.
Mom013 Deletedmom348 evet o da doğru… ama ben ordaki bebek odası takımlarını görünce başka bişey beğenemedim. Hele bide Bird house’u görünce kalbimden vuruldum😍 çoğu modeli çok çok güzel sağlıkla kullansın hangisini alırsanız