Semraaa [bilinmeyen] yan tarafına yan yatırıyorum ben emziginin hemen üstüne koyuyorum yada ama burnunu çok kapatma
Karen HazalKeles demekki çok gazlı bir bebek canım çıkarsa bile gaz sorunu yoğunsa sancıları olur benim ilk bebeğimde öyleydi ağlamaktan hem göbek fıtığı oldu hemde testisleridw su fıtığı çıktı 3 aylık olunca düzelmişti inşallah kısa sürer
HazalKeles Karen valla cnm üstelik o kadar cok gaz cıkarıyor ki nasıl kalıyo bağırsakta hala anlamıyorum
Annesininvebabasininaskimira Karen bu sorunlarının olduğunu nasıl anladın. Ya bn çok korkuyorum bebek bakimiyla yetersizim acaba bi sorunu olupta farketmezsem diye
Missi HazalKeles Önce gegirmesi lazımmış bebeklerin isterseniz deneyin sırtını aşagıdan yukarı sıvazlayın doyurduktan hemen sonra ve hafif bir şekilde pıt pıt vurabilirsiniz çok faydası olur inşallah
Karen Annesininvebabasininaskimira öncelikle hiç öyle anlamam diye korkma canım insan tecrübesiz bile olsa bebeğindekş en ufak değişikliği anlıyor ağlamasından bile bu bahsettiğim sorunlar benim ilk bebeğimde olmuştu göbekteki zaten çok belirgin oluyo yukarı doğru çıkıyo parmak ucu gibi özellikle ağlarken yumurtalıklarındakide şiş oluyo baya bide ikisin arasında fark oluyo