Bebeğim memeyi reddetti uğraştım ama almadı ve bende açıkçası emzirmeyi hiç sevmedim. Bunun nedeninin bebeğin reddetmesiyle verdiğim mücadelenin başarısızlığı mı, herkesin önünde meme açmak zorunda kalmam mı, sürekli sütün var mı emiyor mu diye soruların bunaltmasından mo bilmiyorum. Ama toplumda emzirme ile ilgili öyle bi algı varki o baskı ile yargılanacam diye meme vermeyi sevmediğimi açıkça ifade etmekte çekiniyorum. Oysa emzirmeyi bi ibadet gibi gören ondan kopamayan o kadar çok anne var ki… kendimi sorguluyorum açıkçası