miraninannesi18 9 ay duru granül ve roxy kullandım son 3 aydır omo antialerjik kokusuz sıvı deterjanı kullanıyorum memnunum fakat yaka önlüklerimizde sertleşme olabiliyor 🙄 leke cıkarıcıda baby me kullanıyorum bekletmeden sıkarsanız cok güzel cıkartıyor.