Selam kizlar, bebeklerinize hangi deterjani kullaniyorsunuz. Ben unibaby mavi kapakli olani kullaniyorum cok guzel kokuyor fakat camasirlari istedigim yumusaklikta degil. Bu neden kaynaklaniyor olabilir ? Deterjandan mi sizce yoksa iyi utu mu yapamiyorum :// yani utulu olan seyler sert sert geliyor elime yumusacik gelmiyor nedendir :( bana bi yol gosterin🙏🏼💗