Depresif_polyanna lalelikiz neden istemiyorsunuz, sadece merak ettim cevaplamak istemezseniz anlarım.
Eliffmomm lalelikiz başım ağrıyor iğne yaptırıcam ama şüpheleniyorum önce kan vermem mümkün mü de ben hep öyle yapıyordum yoksa bakmıyorlardi
lalelikiz Eliffmomm karnim agriyor dedim hemen yaptilar testi hic zor olmadi, zor olan test sonucu ciktigi halde suan ogrenemiyor olmam :)
lalelikiz Depresif_polyanna oglum 20 aylik annem kayinvalidem memlekette yasiyor. Desteksiz buyuttum cocugu yani istanbulda olup gitmesem ama basim skistiginda gitmeye umidim bile ollsa bu kadar korkmam asla. Yanliz oldugum icin suan isyemiyorum. Bebegim kendini kurtaracak kendi isini biraz halledecek kadar olunca dusunuyodum 2. Yi
Depresif_polyanna lalelikiz valla tıpkısının aynısı, benim de kızım 20 aylık ve en az 3 4 yaşına gelmeden düşünmüyorum 2.yi. Şu anda en çok ilgilenmemiz gereken dönemdeler, haksızlık olurmuş gibi geliyor. İkisine birden yetemem diye düşünüyorum.
Eliffmomm lalelikiz benn enabiz uygulamasından bakıyordum canım tahlil sonuçlarımi beklemeden sende ordan bakabilirsin :)
Selimhan Hastaneyi arayıp ilaç kullanmak zorundayim hamilelik var mı yok mu bilmem lazım keyfi test yaptırmadım deseniz belki söylerler.genel de antibiyotik veya kuvvetli bir ilaç yazacaklari zaman soruyor doktor gebelik veya emzirme var mı diye. Bu fikir geldi aklıma belki söylerler
lalelikiz Melisarelmoms ogrendim sukurler olsun deger 1.20 yani negatif demekmis ama hala adet olmadim. Doktor 1 haftaya kadar olmazsan yine test yap dedi insallah adet olurm